Saturday, October 16, 2021

Dr. Robin Kiera at digital.dean Podcast About Reaching a Million Audience on TikTok

The TikTok platform is here to stay. In the meantime, TikTok has been established as the first part of the Social Media Community as an entertainment and interaction medium. In spite of its size and potential, it also allows small content creators to share their videos and content with great relevance and great impressions to win. TikTok has our products, digital content to consume, radically changed and cost -effective. We have here in the new sequel with Dr. Robin Kiera, an expert on digitization and activist TikToker (#CEOofDiggi) spoke with more than 100,000 followers and over 2.5 million likes. Robin gives valuable insights into the functionality of TikTok, shows the potential and benefits of using the Platform on and explains why it should be used right now and how TikTok can be used as an instrument for its purpose group.

Click below to listen.

You may also like

Don't Miss

10 Fragen an Dr. Robin Kiera – Gründer von Digitalscouting by dooing.de

 

 

Robin gehört zu den weltweit bekanntesten Experten der Versicherungsindustrie und verzeichnet auf seinem Blog und Social Media Kanälen monatlich über 16 Million Views. Aus seiner Begeisterung entstand schließlich eine der gefragtesten Consulting- und Marketing-Agenturen im Finanz- und Versicherungsbereich.

Er teilt zudem mit mir die “Leiden”schaft für den gleichen Fußballverein und ist das Modell für den ersten Sneaker der Versicherungsbranche. Welcher Verein das ist und wie alles begann, erfahrt Ihr im nachfolgenden Interview.

 

 

 

 

More from Author