Sunday, October 17, 2021

August 2021’s Top 10 Digital Influencers

1
Marsha Collier

Power Score: 67

Over 1 million 📚 sold: Author: Social Media, eBay, Customer Service, #Technology, #5G KOL, Founder #CustServ, #techradio Podcast, marketing. StarTrek nerd

2
Terezie Kyselova

Power Score: 66

Fanpage

3
Vala Afshar

Power Score: 66

Chief Digital Evangelist @Salesforce | Columnist: @ZDNet @HuffPost | Show: @DisrupTVShow | Book: https://t.co/oSpLljigAi

4
Susan Gilbert

Power Score: 66

Online Marketing with Focus. Let Susan Guide you to Online Success. #InfluencerMarketing Leader for Entrepreneurs, Authors, Speakers, Coaches & Businesses

5
Lori LoriMoreno

Power Score: 66

Love 1%#Media #Influencer #Connector #Collab #VIPBrandPartners #Promote #Luxury #Travel #Yachts https://t.co/2ryi32moUH #Lawyer #NFTs https://t.co/UmD6lAK3Gj #Bitcoin #Crypto

6
Kim Garst

Power Score: 66

CEO Keynote #Speaker #Author Online Biz Strategist, LIVE Video Evangelist #Forbes Top 10 #SocialMedia #Influencer

7
Ipfconline

Power Score: 65

Création de Sites Internet Formation et Conseil Informatique #ecommerce #webmaster #seo #DigitalMarketing #foad #seriousgame #AI #BigData

Ipfconline

8
Simon Porter

Power Score: 64

Leading influencer in #cloud, #bigdata & #IOT. Enabling business to adapt to disruption with agile #HR. WW VP #DigitalHR @ NGA Human Resources. Views are my own

9
Susan Dolan

Power Score: 64

Google Expert – Queen’s Leader Commonwealth Mentor at Cambridge University. Launching “The Peoples Hub” with the UN Youth Assembly in Denmark soon

10
Gordon Tredgold

Power Score: 64

Global Gurus Top 30 Leadership Expert, Speaker, Business Consultant. For help call +32 470 11 9208 https://t.co/v6LPT5kkMk

You may also like

Don't Miss

10 Fragen an Dr. Robin Kiera – Gründer von Digitalscouting by dooing.de

 

 

Robin gehört zu den weltweit bekanntesten Experten der Versicherungsindustrie und verzeichnet auf seinem Blog und Social Media Kanälen monatlich über 16 Million Views. Aus seiner Begeisterung entstand schließlich eine der gefragtesten Consulting- und Marketing-Agenturen im Finanz- und Versicherungsbereich.

Er teilt zudem mit mir die “Leiden”schaft für den gleichen Fußballverein und ist das Modell für den ersten Sneaker der Versicherungsbranche. Welcher Verein das ist und wie alles begann, erfahrt Ihr im nachfolgenden Interview.

 

 

 

 

More from Author