Saturday, July 31, 2021

July 2021’s Top 10 Digital International Insurance Companies

1
State Farm

Power Score: 67

Official State Farm Twitter, run by the State Farm social team. #HereToHelp from our HQ in Bloomington.

2
Esurance

Power Score: 66

Clever car hacks. Helpful home tips. Get it all here. Just one more way we make life … and insurance … #SurprisinglyPainless. Qs? Connect with @EsuranceCares.

3
Steve Cartwright

Power Score: 65

Currently battling cancer…

4
Progressive

Power Score: 65

More than 18 million people choose Progressive Insurance to insure their vehicles, making us one of America’s largest auto insurance groups.

5
Nationwide

Power Score: 65

Nationwide is On Your Side. Did you sing it? You sang it. While you’re here, ♪ take some time to check our site ♪

6
Allstate Insurance

Power Score: 65

We’re dedicated to helping people live the good life every day.

7
Discovery

Power Score: 64

Proudly South African company striving to make the world healthier through rewarding healthy living choices. Customer care here 8-5 Mon to Fri

8
Farmers Insurance

Power Score: 64

Auto, home, life, business insurance and more. 280 characters at a time. We are Farmers. We know a thing or two because we’ve seen a thing or two.

9
Bajaj Allianz GIC

Power Score: 64

Focused on taking away our customers’ worries, we’re here to protect what they love, because we care. Tweet us using #TweetInsurance to avail our services!

10
Bupa Arabia

Power Score: 64

أكثر من ٢٠ سنة في تقديم أفضل الرعاية الصحية في المملكة | فريق خدمة العملاء @BupaArabiaCare بوبا العربية شركة خاضعة لإشراف ورقابة البنك المركزي السعودي

You may also like

Don't Miss

10 Fragen an Dr. Robin Kiera – Gründer von Digitalscouting by dooing.de

 

 

Robin gehört zu den weltweit bekanntesten Experten der Versicherungsindustrie und verzeichnet auf seinem Blog und Social Media Kanälen monatlich über 16 Million Views. Aus seiner Begeisterung entstand schließlich eine der gefragtesten Consulting- und Marketing-Agenturen im Finanz- und Versicherungsbereich.

Er teilt zudem mit mir die “Leiden”schaft für den gleichen Fußballverein und ist das Modell für den ersten Sneaker der Versicherungsbranche. Welcher Verein das ist und wie alles begann, erfahrt Ihr im nachfolgenden Interview.

 

 

 

 

More from Author