Friday, September 17, 2021

Dr. Robin Kiera and Digitalscouting are Recognized by NodeXL

A vast amount of information is not new to the insurance and finance industry. It is probably one of the reasons why people from these business sectors also love Twitter – the information we can gather here is just never-ending. Twitter also opens more doors to build social networks as we stay in tune with real-time and trending topics.

In a graph initiated by NodeXL, a network of 5,693 Twitter users whose tweets contained #marketing was represented. It was laid out using Harel-Koren Fast Multiscale layout algorithm.

The graph revealed Dr. Robin Kiera (@stratorob) as one of the Top Influencers (Top 10 Vertices, Ranked by Betweenness Centrality). Digitalscouting also landed as one of the top domains in tweets based on the graph.

Way to go, Digitalscouting Team and Dr. Robin Kiera!

To know more about the graph metrics and the full report, click the button below.

You may also like

Don't Miss

10 Fragen an Dr. Robin Kiera – Gründer von Digitalscouting by dooing.de

 

 

Robin gehört zu den weltweit bekanntesten Experten der Versicherungsindustrie und verzeichnet auf seinem Blog und Social Media Kanälen monatlich über 16 Million Views. Aus seiner Begeisterung entstand schließlich eine der gefragtesten Consulting- und Marketing-Agenturen im Finanz- und Versicherungsbereich.

Er teilt zudem mit mir die “Leiden”schaft für den gleichen Fußballverein und ist das Modell für den ersten Sneaker der Versicherungsbranche. Welcher Verein das ist und wie alles begann, erfahrt Ihr im nachfolgenden Interview.

 

 

 

 

More from Author