Saturday, July 31, 2021

Four Digital Transformation Lessons Insurers must Learn to Strive in the Post-COVID-19 Era – EasySend Expert Interview Series Part 2 with Dr. Robin Kiera

One of the buzzwords that we often hear next to the pandemic is “digital transformation” because it amplified the adoption of new technologies. From keeping the business viable to serving the customers’ demand, the transition was never easy, and so is the coming days.

We all have heard how COVID-19 changed the way we work and how we should embrace it. But to embark on holistic and strategic transformation, scrambling to adapt is not enough; there are considerable efforts to add and lessons to ponder.

In an interview with EasySend, Dr. Robin Kiera shared four digital transformation lessons that insurers must learn to strive in the post-pandemic era.

READ THE FULL INTERVIEW HERE

You may also like

Don't Miss

10 Fragen an Dr. Robin Kiera – Gründer von Digitalscouting by dooing.de

 

 

Robin gehört zu den weltweit bekanntesten Experten der Versicherungsindustrie und verzeichnet auf seinem Blog und Social Media Kanälen monatlich über 16 Million Views. Aus seiner Begeisterung entstand schließlich eine der gefragtesten Consulting- und Marketing-Agenturen im Finanz- und Versicherungsbereich.

Er teilt zudem mit mir die “Leiden”schaft für den gleichen Fußballverein und ist das Modell für den ersten Sneaker der Versicherungsbranche. Welcher Verein das ist und wie alles begann, erfahrt Ihr im nachfolgenden Interview.

 

 

 

 

More from Author