Saturday, July 31, 2021

Live nachgefragt bei Apple-Marketinglegende Guy Kawasaki – VersicherungsJournal.de

Insurance managers and sales specialists have to make sometimes difficult decisions on a daily basis, despite the fact that the facts are not clear. Under what conditions does this happen and what perspectives are seen?

Sometimes it helps to think outside the box to see how other top brands built their business success. Take Apple, for example: The path from the clumsy computer to the lifestyle statement was taken here. Silicon Valley veteran Guy Kawasaki will explain how this works on Monday, March 1st at 6:00 p.m. At the beginning of the 1980s, as a colleague of Steve Jobs, he coined the “Evangelism principle” and the marketing of the Macintosh.

You may also like

Don't Miss

10 Fragen an Dr. Robin Kiera – Gründer von Digitalscouting by dooing.de

 

 

Robin gehört zu den weltweit bekanntesten Experten der Versicherungsindustrie und verzeichnet auf seinem Blog und Social Media Kanälen monatlich über 16 Million Views. Aus seiner Begeisterung entstand schließlich eine der gefragtesten Consulting- und Marketing-Agenturen im Finanz- und Versicherungsbereich.

Er teilt zudem mit mir die “Leiden”schaft für den gleichen Fußballverein und ist das Modell für den ersten Sneaker der Versicherungsbranche. Welcher Verein das ist und wie alles begann, erfahrt Ihr im nachfolgenden Interview.

 

 

 

 

More from Author